Algemeen
Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?
Bij het maken van een reservering geldt voor alle verblijvende gasten een minimum leeftijd van 18 jaar. Minderjarige gasten dienen te allen tijde begeleid te worden door een verblijvende ouder of voogd.
Mag ik roken in het hotel?
Nee, roken is niet toegestaan in het hotel. Alle hotelkamers zijn uitgerust met een rookmelder. Wie toch rookt krijgt een boete van €150,-. Roken is wel toegestaan buiten de hotels.
Zijn huisdieren toegestaan?
Helaas zijn huisdieren niet toegestaan.
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer?
U mag uw eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer. Op de begane grond van het hotel bevindt zich ook een automaat met diverse dranken en snacks.
Ik ben iets vergeten. Wat moet ik doen?
Alle items die worden gevonden bij Inntel Hotels Art Eindhoven kunt u vinden op de website iLost.co. Mocht uw verloren item er niet opstaan, dan kunt u contact opnemen met de receptie.
Kan ik een cadeaubon of voucher van Inntel Hotels kopen?
Het is mogelijk om een cadeaukaart van Inntel Hotels te kopen en daar een door u gekozen bedrag op te zetten.
Ik heb een voucher. Hoe kan ik hiermee een reservering maken?
Voor het plaatsen van een reservering met voucher, kunt u telefonisch contact opnemen met de reserveringsafdeling: +31 40 751 3500 of reservationseindhoven@inntelhotels.nl. Zij helpen u graag met het maken van een reservering.
Wat zijn de huisregels van Inntel Hotels Art Eindhoven?
Deze vindt u hier.
Wat voor regels gelden er vanwege COVID-19?
In het hotel worden de regels vanuit de overheid gevolgd. Momenteel zijn er geen actieve COVID-19 regels.
Hotel faciliteiten
Heeft het hotel een lift?
Het hotel heeft meerdere liften, waardoor elk gebouw toegankelijk is middels een lift.
Welke faciliteiten heeft het hotel?
Het hotel beschikt over een wellness centre met Turks stoombad, Finse sauna, massage behandelruimtes en een Life Fitness gym. Verder heeft Inntel Hotels Art Eindhoven een bar & brasserie, roomservice mogelijkheden op aanvraag en Meetings & Events zalen.
De luxere kamertypes hebben de iconische ronde whirlpool in de kamer.
Heeft het hotel een spa?
In het wellness centre van Inntel Hotels Art Eindhoven zijn verschillende wellness faciliteiten te vinden: een Turks stoombad, Finse sauna en Life Fitness gym.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 07.00 – 23.00 uur
Het dragen van badkleding is i.v.m. hygiëne niet toegestaan.
Wat voor faciliteiten worden in het wellness centre aangeboden?
In het wellness centre worden alleen handdoeken aangeboden.
Biedt het hotel massages aan?
Er worden diverse behandelingen aangeboden, deze kunnen gereserveerd worden tegen een meerprijs. De behandelingen vindt u terug op de website en de beschikbaarheid kunt u opvragen middels contact op te nemen met onze hotelreceptie.
Heeft Inntel Hotels Art Eindhoven een fitness ruimte?
Het hotel beschikt over een Life Fitness gym. Deze bestaat uit meerdere cardio apparaten en gewichten.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 07.00 – 23.00 uur
Heeft Inntel Hotels Art Eindhoven een bar en restaurant?
Het hotel heeft een Bar & Brasserie genaamd Lumen. Hier geniet u van een smaakvol ontbijt of diner met een diverse keus aan gerechten.
Heeft Inntel Hotels Art Eindhoven faciliteiten voor Meetings & Events?
Het hotel biedt drie multifunctionele zalen en faciliteiten voor verschillende types Meetings & Events. Bekijk de Meetings & Events pagina om alle mogelijkheden te bekijken.
Heeft het hotel een tuin of terras?
Bijbehorend aan Bar & Brasserie Lumen ligt een terras in het centrum van Eindhoven.
Service
Welke diensten biedt het hotel aan?
Het hotel heeft gratis wifi, roomservice, wekdienst en een wasserij service.
Heeft het hotel een business centre of een print/kopieer service?
Er is geen business centre in Inntel Hotels Art Eindhoven. Wel is er overal gratis wifi en hebben alle kamers een bureau. De receptie kan documenten printen op verzoek.
Heeft het hotel een conciërge?
Het receptieteam staat klaar om u te helpen het meeste uit uw bezoek aan Eindhoven te halen met actuele informatie over activiteiten en attracties.
Kan het hotel een babysitter regelen?
Het hotel kan geen babysitter regelen.
Is er een wasserij service beschikbaar?
Het hotel biedt een wasserij service aan. Vraag het receptieteam naar de mogelijkheden bij aankomst.
Wat kan het hotel op de kamer aanbieden voor verjaardagen en andere special gelegenheden?
Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. Je kunt hun bereiken via +31 40 751 3500 of reservationseindhoven@inntelhotels.nl.
Aankomst & Vertrek
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken bij Inntel Hotels Art Eindhoven kan vanaf 15.00 uur.
Hoe laat moet ik uitchecken?
De uitchecktijd bij Inntel Hotels Art Eindhoven is voor 11:00 uur.
Is het mogelijk om eerder in te checken?
Op basis van beschikbaarheid kan een vroegere incheck tijd aangevraagd worden via de reserveringsafdeling. Dit gaat altijd om een verzoek en kan niet gegarandeerd worden. Het is mogelijk de bagage kosteloos achter te laten bij de receptie mocht de kamer nog niet klaar zijn.
Is het mogelijk om later uit te checken?
Een verzoek voor een latere uitcheck tijd kan bij de receptie gedaan worden. Zij kunnen u laten weten of de beschikbaarheid dit toelaat.
Wat kost een late check-out?
De kosten zijn €10,- per uur extra. Op basis van beschikbaarheid.
Is het mogelijk om laat in de avond in te checken?
Het is mogelijk om laat in te checken. Wij vragen u wel uw verwachte aankomsttijd aan het hotel te melden.
Kan ik na het uitchecken mijn bagage achterlaten?
Het is mogelijk uw bagage achter te laten bij de receptie zodat u nog kan genieten van uw laatste dag in de omgeving.
Ik wil graag voor langere tijd bij jullie verblijven. Kan ik een longstay kamer aanvragen? Wat kost dit?
Bij interesse in een longstay kamer kunt u contact opnemen met de reserveringsafdeling. Zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden en kosten hiervan. Je kunt hen bereiken via +31 40 751 3500 of reservationseindhoven@inntelhotels.nl.
Kamers
Ik wil graag voor langere tijd bij jullie verblijven. Kan ik een longstay kamer aanvragen?
Bij interesse in een longstay kamer kunt u contact opnemen met de reserveringsafdeling. Zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden en kosten hiervan. Je kunt hen bereiken via +31 40 751 3500 of reservationseindhoven@inntelhotels.nl.
Ik wil graag een kamer op een hoge etage, is dit mogelijk?
U kunt hier altijd uw voorkeur in opgeven, echter kunnen wij dit niet garanderen.
Welke kamers hebben een whirlpool?
De kamers in het hotel uitgerust met een whirlpool zijn: De Spa kamers, de Loft Junior Suite en de Loft Suite. De suites zijn enkel telefonisch of per e-mail te reserveren, hier is een creditcard voor nodig.
Heeft het hotel familiekamers?
Er zijn een aantal kamers die het hotel kan opmaken inclusief een bedbank. Dit is voor twee volwassenen en twee kinderen onder de 12 jaar. Daarnaast is het mogelijk een tweepersoonskamer te koppelen aan een éénpersoonskamer.
Heeft het hotel mindervalide-kamers?
Er zijn geen specifieke mindervalide-kamers. Wel zijn er mogelijkheden voor bijvoorbeeld een douchestoel in de kamer.
Hebben de kamers van het hotel king-size bedden?
Er verschillende mogelijkheden voor de afmetingen van het bed afhankelijk van het kamertype zodat iedereen een bed naar zijn of haar voorkeur kan boeken. Bekijk de pagina Kamers & Suites op onze website voor meer informatie.
Hebben de kamers koffie- en theefaciliteiten?
De kamers beschikken over koffie en thee faciliteiten. De suite beschikt over een Nespresso koffiemachine.
Hebben de kamers van het hotel een aparte douche naast het bad?
De badkamers van het hotel hebben een bad en/of douche.
Is de kluis in de kamers van het hotel groot genoeg voor een laptop?
Het kluisformaat is gebaseerd op het formaat van een gemiddelde laptop.
Zijn er kamers met een apart slaapgedeelte?
Nee, er zijn geen kamers met een apart slaapgedeelte.
Heeft het hotel een goede gratis wifi verbinding in de kamers?
Het hotel heeft een gratis stabiele wifi verbinding door het hele hotel en de kamers.
Heeft het hotel niet-roken kamers?
Het is in geen enkele kamer toegestaan om te roken.
Wat is het verschil tussen een double en een twin kamer?
In een double kamer staat een tweepersoonsbed en in een twin kamer staan twee losse bedden.
Zijn belastingen inbegrepen in de kamerprijs?
Controleer hiervoor de reserveringsdetails van uw boekingen. Bij boekingen via de Inntel Hotels website is de toeristenbelasting exclusief.
Zijn er kamers met keuken?
Ja, er zijn kamers met keuken in dit hotel.
Zijn de kamers geschikt voor mensen met allergieën?
U kunt dit vooraf doorgeven aan onze hotelreceptie zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Echter kunnen wij dit nooit geheel voorkomen.
Heeft het hotel babybedden?
Inntel Hotels Art Eindhoven heeft enkele babybedden voor kleine kinderen. Gelieve voor uw verblijf een verzoek in te dienen bij de reserveringsafdeling.
Je kunt hen bereiken via +31 40 751 3500 of reservationseindhoven@inntelhotels.nl.
Kunnen kinderen gratis in de kamer slapen?
Er kunnen kosten aan verbonden zijn afhankelijk van de leeftijd van het kind.
Kan er een extra bed geplaatst worden op de kamer?
Dit is op sommige kamers mogelijk op basis van beschikbaarheid, hier zijn kosten aan verbonden. Vraag bij de reserveringsafdeling naar de mogelijkheden. Je kunt hen bereiken via +31 40 751 3500 of reservationseindhoven@inntelhotels.nl.
Hebben de kamers van het hotel een strijkijzer en strijkplank?
U kunt hiervoor contact opnemen met onze hotelreceptie. Dit kan dan naar de kamer gebracht worden.
Zijn de kamers voorzien van airconditioning?
Nee, de kamers zijn niet voorzien van airconditioning. Wel heeft het hotel een klimaatsysteem.
Restaurant & Bar
Wat zijn de tijden voor ontbijt, lunch en diner?
Openingstijden ontbijt
Maandag t/m vrijdag: 06.30 tot 10.00 uur.
Zaterdag en zondag: 07.30 tot 11.30 uur.
Openingstijden diner
Dinsdag t/m zaterdag: 17:00 en 22:00 uur
Wat voor ontbijt wordt er geserveerd? Waar bestaat het ontbijt uit?
Het hotel serveert een internationaal ontbijtbuffet met bubbels inclusief jus d’orange, warme broodjes en diverse soorten beleg.
Heeft u allergieën?
Informeer hierover ons receptie team voor uw verblijf zodat wij ook voor u lekkere gerechten kunnen aanbieden.
Is het mogelijk om op de kamer te ontbijten?
Momenteel is het niet mogelijk om op de kamer te ontbijten.
Wat voor gerechten serveert het restaurant?
Het bijbehorende Bar & Brasserie Lumen biedt een uitgebreide variatie van gerechten. Op de menukaart vindt u verschillende salades, vlees- en visgerechten en de Inntel klassiekers.
Is er een bar die tot na middernacht open is?
Bar & Brasserie is van maandag tot en met zaterdag geopend van 17.00 uur tot 22:00 uur.
Is roomservice mogelijk?
Op dit moment biedt het hotel geen roomservice aan.
Locatie
Kan ik kaarten voor het openbaar vervoer kopen bij de receptie?
Voor treinkaarten verwijzen wij u naar www.ns.nl. Als u uw openbaar vervoerskaarten van tevoren wilt kopen kan dat via https://www.hermes.nl/nl/vervoerbewijzen/kaartjes.
Kan ik bij het hotel parkeren en is dit gratis?
In het gehele centrum van Eindhoven geldt ‘betaald parkeren’. U kunt kiezen uit de volgende parkeer opties:
Parkeren onder het hotel
Inntel Hotels Art Eindhoven beschikt over een beperkt aantal parkeerplaatsen in de garage onder het hotel (€17,00 per nacht). Parkeren is op basis van beschikbaarheid, reserveren is niet mogelijk.
Parkeren tegenover het hotel
Recht tegenover het hotel bevindt zich parkeergarage Q-Park Mathildelaan.
Reserveer hier uw parkeerticket tegen een gereduceerd tarief van €17 euro per dag voor een gegarandeerde parkeerplaats.
Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s bij het hotel?
De meeste publieke parkeergarages hebben oplaadpunten voor elektrische auto’s. Controleer de website van parkeergarage P1 Mathildelaan voor de meest actuele informatie.
Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
Ja, het hotel ligt op loopafstand van Eindhoven Centraal. Het hotel is gelegen naast de bushalte en is direct te bereiken met de bus vanaf Eindhoven Airport.
Heeft het hotel een transferdienst?
Inntel Hotels heeft geen transferdienst. Wel kunnen we een taxi bellen om u naar de door u gewenste locatie te brengen.
Zijn er taxi’s beschikbaar in het hotel?
Het hotel kan deze tijdig voor u reserveren.
Kan ik een fiets huren bij het hotel?
Fietsen huren is mogelijk op basis van beschikbaarheid.
Waar kan ik mijn fiets parkeren?
Dit kunt u voor het hotel doen in de daarvoor bestemde fietsrekking.
Staat het hotel op een goede en veilige locatie?
Het hotel staat midden in het centrum van Eindhoven, gelegen op een centraal punt tegenover het politiebureau.
Is de locatie van het hotel geschikt voor het bezoeken van bezienswaardigheden en het maken van excursies?
Ja, het hotel staat in het centrum van Eindhoven op loopafstand van bezienswaardigheden.
Is het hotel vlakbij het centrum?
Inntel Hotels Art Eindhoven is gelegen midden in het centrum. Alle bezienswaardigheden, winkels en activiteiten zijn eenvoudig te bereiken per voet, op de fiets en het openbaar vervoer.
Reserveren & Betalen
Ik heb geen creditcard. Hoe kan ik reserveren?
Voor het plaatsen van een reservering zonder creditcard kunt u de hotelreceptie bellen om een rechtstreekste boeking te maken.
Ik heb een betaallink ontvangen. Hoe werkt het?
Om veilig te betalen werken wij middels een betaallink. Met deze link kunt u de betaling binnen 72 uur in orde maken.
Is het nodig om een borg of vooruitbetaling te doen?
Er zijn verschillende kamertypes en boekingskanalen waar dit nodig is. Hiervoor kunt u het beste uw reserveringsdetails bekijken of contact opnemen met de reserveringsafdeling voor meer informatie. Je kunt hen bereiken via +31 40 751 3500 of reservationseindhoven@inntelhotels.nl.
Hoe lang duurt het voordat mijn borg weer op mijn creditcard staat?
Bij de meeste creditcardmaatschappijen staat het bedrag binnen 48 uur op uw rekening.
Kan ik een factuur meekrijgen?
Ja, geef uw verzoek door aan de receptie bij het uitchecken en zij zullen een factuur voor u opstellen.
Ik heb via een andere website een overnachting geboekt en ik wil graag mijn reservering wijzigen/annuleren, hoe doe ik dit?
Boekingen die zijn geplaatst op een andere website kunnen gewijzigd worden via de travel agent zelf. Zij helpen u graag verder.
Ik heb een nonref gereserveerd – kan ik nog wijzigen of annuleren?
Helaas kunt u bij een non-refundable reservering niet meer wijzigen en/of annuleren. Dit staat ook vermeld in de boekingsvoorwaarden .